Monday, March 29, 2010

Pameran dalam bas.......

Salam,

Hari ni saya bosan sangat,sebab tu lah saya cerita pasal pameran dalam bas.Kitaorang punya sekolah jer yang terpilih dapat ader pameran dalam bas tuh di Daerah Pahang.Bangga kejap :6:.Yelah sekolah SRK ker,SBP pon datang sekolah kitaorang nak tengok pameran tersebut tapi kitaorang diberi jadual masa untuk pergi kat pameran bas tuh.Kesemuanya ada 4 buah bas dan ader XOX dari Celcom datang sama.Saya dapat naik 2 bas jer :th13:.Beratur panjang,campur ngan sekolah lain lagi.Kesemua bas tersebut ialah:

:#b: Bas Mesra Alam

:#b:Bas Bomba dan Penyelamat

:#b: Bas Perpustakaan Multimedia

:#b:Bas Pusat Sains Negara

Kitaorang diberi masa 40 minit jer,nak tengok pameran tersebut.Dahla panas terik.demam Pameran tuh sampai pukul 4.00 petang.Ramai yang nak gi sebab Celcom tuh.Lagi 1,saya benci dengan aderlah penolong kelas saya namanyer Iklil.fathinieSebab aper?Sebab-biler geng dier bising,dier tak tulis nama.Bila orang lain bising dier tulis nama.Takker bangang!!Mesti Aiffah,Iklil,Alya,Ayu,Atiqah ngan Hidayah benci ngan saya.Macammner ni?Somebody?Help me!!:17:



No comments:

Post a Comment