Friday, March 12, 2010

Korea??

Salam

Sebenarnya hari ni saya cuti sekolah dan
saya dah dapat jadikan blog saya ader double border.Hari tuh saya balik kampung 3 hari 2 malam. :kero12:Best jugaklah dapat jumpa dengan sedara-mara.Pasal

korea ni,mesti ramai tertanya ape citer pasal korea.Waktu saya balik kampung,ader sepupu syer ni (dah kahwin),suami dier chef yang boleh masak masakan western.Dier pernah gi London,Vietnam dan banyak tempat lagi lah.Ada satu hari tuh dier dapat offer gi Seoul,Korea:Kitty03:.Memang seronoklah

Gambar Seoul,Korea.(gambar kecil sangat sebab cari kat google)

Pasal offer dier gi korea tuh,sepupu syer tuh tak dapat gi sebab mak dier sakit.Ruginyer:mimio14:,dah kat sana tempat tinggal provided sama.

Keje skolah bertimbun banyak tapi sibuk main dengan blog,fb,myspace,youtube n lain:th13:

*Semangat!!-Nak belajar b'sungguh-sungguh,dapat belajar kat Korea atau Jepun!! (Aja!Aja!Fighting!)

Bye-Bye:th06:

2 comments:

  1. hehehe,komik yang awk pegang tuh sayer ader.Dah baca komik tuh banyak kali

    ReplyDelete